2012. február 5., vasárnap

Prológus - Lila Rózsa


Sziasztok!

Meghoztam a történetem bevezetését újra :) Remélem megfog titeket a történet és szívesen olvassátok majd a blogomat! A zene, a Kiss from a Rose című szám amúgy az egész történet főcímdala.

UI: Az előző blogra kaptam ehhez a bejegyzéshez kommentet, tehát azokat is átmásoltam és megtaláljátok őket kicsit lejjebb!

Lila Rózsa - Prológus
Magyarázd el egy gyereknek, hogy léteznek jóakaró tündérek és angyalok! Mondd meg neki, hogy higgyen a mesékben és a csodákban! A jóban. 
Szegény gyerek csak azt nem tudja, hogy a jó mellett ott áll a rossz is. A rossztól az emberek általában félnek, a jót pedig szeretik. 
Mi van akkor, ha ez a két ellentétes dolog összekerül? Ha feltetted magadnak a kérdést, akkor a válasz nem is olyan könnyű.
Aki olvasott már életében mesét, az tudja, hogy mindig ugyanaz a forgatókönyv: a jó győz, a rossz alulmarad. De a szerencse forgandó.
Az Elsey családnak is fordult a szerencséje az idők során. William Elsey - a démonok őse, teremtője - megpróbálta legyőzni a jót. A háborúban eredetileg az összes gonosz lény (trollok, vámpírok, stb.) segítettek volna neki, ám ők becsapták Williamet és így egyedül kellett szembeszállnia az angyalokkal. 
William átkot küldött a jókra és a jók is rá. Így egyik fél sem tudott győzni, mert a két kimondott varázsige súlya hatással volt rájuk. Úgy látszott, hogy a démonok örökre eltűnnek a földről, de William előre gondolkozott. Létrehozta kis családját (Bertie, Leila, Esther, Stev, Bell, Thalia, Ruby, Destheni, Max, Anabel, Guy), hogy a faj fent maradjon és segítsen neki megtörni az átkot. 
Miután az angyalok átka hatott Williamre, a családja feladata lett kideríteni, hogy kik átkozták el teremtőjüket és az átkor megtörni. Bellre és Maxre is sújtott az átok, mert ők voltak az elsők, akik átváltoztak.
A keresés indul...! De egyet ne felejts el: állj meg életed minden egyes pillanatában és szagold meg a rózsákat! 
Ha kíváncsi vagy, hogyan alakul az Elsey család élete és kapható vagy egy természetfeletti kitalált történetre, akkor tarts velem és várd az izgalmasabbnál izgalmasabb fejezeteket. De előre szólok, hogy a végén nagyon meg fogsz lepődni! :) 

Ha elolvastad a Prológust, kérlek, írd meg a véleményedet nekem! Nagyon kíváncsi vagyok rá! :)

Hozzászólások az előző blogomból:

Lexy:
Szia, szerintem érdekes volt a prológus, főleg a "jó és rossz" közötti ingadozás tetszett benne, kíváncsi leszek mi lesz William - mel és az Elsey családdal
Pusz: Lexy ;)

Minipötyipuding:
Lexy:)
Annyira köszönöm, hogy írtál. El sem tudod hinni, hogy mennyire boldog voltam, amikor megláttam. Örülök, hogy tetszik a sztori. Igazából ez a jó és a rossz dolog fog egész végig szerepet játszani. Szerintem ez a két legnagyobb ellentét és nagyon izgalmas sztorik születhetnek belőle :)
Millió puszi és rettenetesen hálás vagyok :)
Minipötyipuding

Bonnie Wheatbloom:
Szia!
Jónak indul, amit lesz időm folytatom az olvasást, és kommentelek. :DD
Puszszii
Bonnie

5 megjegyzés:

Rebecca D'Angelo írta...

Szia!
Most találtam rá az oldaladra és el foglak olvasni! :)
A prológus felkeltette az érdeklődésemet, belevetem magam a folytatásba!
Puszi!

Cathy R. írta...

Rebecca D'Angelo!

Nagyon köszönöm, hogy benéztél az én külön kis világomba és köszönöm a hozzászólásodat.
Örülök, hogy tetszett a prológus, de igazából a történet ennél kicsit bonyolultabb :D
Kérlek, ha elolvastad a fejezeteket is, hagyj komit nekem, mert ŐSZINTÉN ÉRDEKEL, MI A VÉLEMÉNYED. Tudod, nem sokan olvassák amit írok, tehát nem tudom, hogy mennyire érdekes ez egyáltalán!

Köszi mégegyszer.
Cathy R.

Névtelen írta...

Szerintem nagyon jó eddig, de ellent kell mondjak neked, én a rossz oldalra állnék, mert köcsög az élet, de nem mindig ugyanazzal basz ki .:DD Hajrá csajszi!!

Alsynia írta...

Szia!

Érdekesen indul a történet. Szerintem egyedi prológust választottál ezzel. Először egy elgondolkodtató szöveg, amilyeneket én nagyon szeretek, másodszor pedig egy kis összefoglaló felütésként :)
Kíváncsi vagyok, miről fog szólni maga a történet.

Üdv.
Faye (Alsynia)

Elyse Jane írta...

Nekem eddig nagyon tetszik a prológus, figyelemfelkeltő az eleje a vége pedig... Tökéletes...